Wywiady

  • Trzy pytania do Grzegorza Sobocińskiego, Prokurenta, Kierownika Biura Zarządu i Marketingu w HELIO kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

  • W kierunku innowacji

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Obecność marki na rynku to dopiero początek. Kluczem do sukcesu jest umacnianie jej pozycji oraz odpowiadanie na zmieniające się potrzeby konsumenckie. O innowacyjności i trendach na rynku chemii gospodarczej mówi Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu w dziale Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • „…Rynek to żywy organizm…”

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Jak obecnie wygląda rynek wyrobów garmażeryjnych? Jak ostatnie lata wpłynęły na jego rozwój? Rozmowa z Emilem Dzianokiem, dyrektorem handlowym w firmie Jawo. Czytaj więcej »

  • Ku zdrowym nawykom

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Świadomość Polaków w zakresie zdrowego odżywiania i walorów płynących z diety roślinnej rośnie z roku na rok. O działalności polskich firm i innowacyjności w zakresie produkcji warzyw opowiada Michał Taraska, Project Manager w Hazera Poland. Czytaj więcej »

  • Fenomen loterii Almette

    Poniedziałek, 12 września 2022

    Historia loterii Almette „Dom z natury” sięga roku 2016. Wtedy ta promocja konsumencka znacznie zwiększyła zainteresowanie konsumentów produktem, co odzwierciedlały wyniki sprzedaży, a IV kwartał 2016 był najlepszym kwartałem dla Almette od 21 lat – od początku obecności marki na polskim rynku. Kolejne lata i edycje loterii przynosiły kolejne rekordy, ale czy w tym roku... Czytaj więcej »

  • Gibar – słodkości z tradycją

    Poniedziałek, 12 września 2022

    O ofercie łączącej tradycję z nowoczesnością, strategii pozwalającej odpowiadać na potrzeby konsumentów i o tym jak rozwinęła się firma przez 30 lat na rynku opowiada Paweł Majchrzak, Dyrektor Operacyjny w firmie PPHU Gibar. Czytaj więcej »

  • Stokrotka stawia na rozwój

    Poniedziałek, 12 września 2022

    „Dziś jesteśmy jedną z czołowych sieci sklepów w kraju” – o działaniach, dzięki którym sieć wzmacnia swoją pozycję opowiada Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu, Dyrektor sprzedaży i marketingu Stokrotki. Czytaj więcej »

  • Jednym z istotniejszych elementów budowania pozytywnych doświadczeń z marką i nowymi technologiami są usługi. O obecnej ofercie firmy opowiada Małgorzata Parzymies, Dyrektor Działu Usług w MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Krzysztofa Pakuły, Prezesa Zarządu w Grupie Chorten kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Innowacyjne produkty, ekologiczne podejście i najwyższa jakość. O aktualnych trendach i zmianach na rynku środków czystości opowiada Patricjus Ziecik, Dyrektor Marketingu Laundry & Home Care Henkel Polska. Czytaj więcej »

  • Jak połączyć trend prozdrowotny z kategorią słodyczy i „odczarować” krążące wokół segmentu stereotypy? O wyjątkowej ofercie i wyzwaniach branży rozmawiamy z Konradem Golczakiem, Prezesem firmy EWA Krotoszyn. Czytaj więcej »

  • Wszystko zaczyna się od jedzenia...

    Wtorek, 16 sierpnia 2022

    Śniadanie stanowi najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Warto zadbać o to, żeby było pożywne i zdrowe. Musi dostarczać organizmowi niezbędnych minerałów i witamin, które stanowią źródło energii do właściwego funkcjonowania. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • MediaMarkt – partner w biznesie

    Wtorek, 16 sierpnia 2022

    Rosnąca inflacja to zmartwienie nie tylko konsumentów, ale też przedsiębiorców. W tych czasach na wagę złota jest współpraca ze wspierającymi partnerami. Rozmowa z Danielem Mikołajczykiem, Dyrektorem Operacyjnym sieci MediaMarkt. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Konrada Jędrzejaka, młodszego kierownika marki w firmie Bracia Sadownicy kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »

  • 60 lat minęło

    Środa, 13 lipca 2022

    60 lat działalności na polskim rynku lodów to znaczący jubileusz. O historii, wyzwaniach i przyszłości ze Zbigniewem Grycanem, twórcą i właścicielem marki Grycan – Lody od Pokoleń – rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • Perspektywy rynku piwa w Polsce

    Środa, 13 lipca 2022

    Rynek piwa przez ostatnie lata wyjątkowo mocno odczuł pandemię i jej konsekwencje. Jak w tej trudnej rzeczywistości radzą sobie producenci i jaki plan mają na przyszłość? Igor Tikhonov, Prezes Zarządu Kompanii Piwowarskiej był gościem Wojciecha Szeląga – gospodarza programu Gabinet Spożywczy oraz Michała Siwka, Dyrektora Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • …to plan rozwoju, który wymaga doświadczenia i znajomości rynku. Z Marianem Owerko, założycielem i prezesem zarządu Bakalland rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • Światowy Dzień Ochrony Środowiska

    Środa, 13 lipca 2022

    Światowy Dzień Ochrony Środowiska obchodzony jest corocznie 5 czerwca. Święto zostało ustanowione przez Zgromadzenie Ogólne ONZ, obchodzone jest w 100 krajach na całym świecie. Hochland Polska zachęca do przyłączenia się do działań na rzecz planety i świętowania zrównoważonego życia - przez cały rok. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services... Czytaj więcej »

  • Żelki idealne na wakacje!

    Środa, 13 lipca 2022

    Słodycze to kategoria, która przez cały rok ma swoich wiernych odbiorców. Jakie pozycje warto wybrać latem? O szerokim i różnorodnym portfolio, ulubionych żelkach dużych i małych Polaków oraz setnym jubileuszu Czytaj więcej »

  • W ciągu 30 lat Grupa Mokate stała się jednym z największych producentów kawy i herbaty w Europie Środkowej, z ponad miliardem złotych przychodu. Jest również jednym z liderów na rynku specjalistycznych surowców dla przemysłu spożywczego. Mokate obsługuje dzisiaj ponad 70 rynków zagranicznych i zdecydowanie należy do czołówki, jeśli chodzi o rynek mleczno-tłuszczowych baz w... Czytaj więcej »

  • e-Commerce B2B jest mocno rozwijającym się trendem w sprzedaży internetowej. O specyfice tego trendu oraz o tym, jakie miejsce zajmuje e-Commerce w ekosystemie rozwiązań cyfrowych wspierających branżę FMCG opowiada Barbara Tatar, e-Commerce Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • „Wszystkie nasze działania mają na celu wsparcie franczyzobiorcy i zadowolenie klienta detalicznego” – o jubileuszu i rozwoju sieci franczyzowych rozmawiamy z Magdaleną Pajor, Dyrektor ds. sieci franczyzowych Groszek i Euro Sklep. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Anny Galas, Senior Business Development Director w FM Logistic kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • O wpływie Sztucznej Inteligencji na efektywność i skuteczność działania największych graczy z branży FMCG opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • O współpracy z siecią i ważnych decyzjach, przed którymi stanie każdy franczyzobiorca rozmawiamy z Krzysztofem Mazurkiewiczem, Prezesem Zarządu firmy KHM DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. – franczyzobiorcą Carrefour Polska prowadzącym supermarket tej sieci w Kole. Czytaj więcej »

  • Heinz – zmiany, rozwój, plany

    Środa, 08 czerwca 2022

    Pandemia, inflacja, wojna w Ukrainie... Wszystkie te wydarzenia odbiły się na całym sektorze spożywczym. O trendach, wyzwaniach na rynku, a także planach na przyszłość – z Martą Pilczuk, Dyrektor Zarządzającą Kraft Heinz – rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

  • Są produkowane według 100-letniej receptury opracowanej przez francuskiego mistrza serowarstwa. Harmonijnie łączą delikatną skórkę z kremowym wnętrzem. A teraz mają nowe opakowania podkreślające ich oryginalne francuskie pochodzenie. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Perspektywy branży drobiarskiej

    Środa, 04 maja 2022

    Pandemia bardzo mocno odbiła się na branży drobiarskiej. Inflacja, ptasia grypa, wojna – te czynniki dodatkowo obciążyły rynek. A perspektywy całego sektora uzależnione są też od wielu innych czynników. Z Piotrem Kulikowskim, Prezesem Zarządu i Dyrektorem Generalnym firmy Indykpol rozmawiają Wojciech Szeląg – gospodarz Programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor... Czytaj więcej »

  • Zdrowo i ekologicznie!

    Środa, 04 maja 2022

    O wpływie pandemii na branżę napojową, trendach na rynku wody, soków i napojów oraz o kierunkach rozwoju z Piotrem Chęcielewskim, Członkiem Zarządu Jurajska i Dyrektorem Marketingu firmy Hortex rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP PARIBAS. Czytaj więcej »

więcej artykułów